Bezorgen

In week 16 t/m week 23 gelden op sommige dagen afwijkende levertijden in verband met feestdagen. Lees meer »

Wanneer u een bestelling plaatst bij deBijenkorf.nl, kunt u kiezen uit een aantal bezorgmethodes. Hieronder vindt u meer informatie over de verschillende bezorgmethodes.

Pakket laten bezorgen door PostNL

  • Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, de volgende dag thuis bezorgd (ook op zaterdag tussen 9.00 en 18.00 uur).* U ontvangt een e-mail wanneer de bestelling is verzonden.
  • Als u de eerste keer niet thuis bent zal PostNL de volgende dag nogmaals het pakket bij u aanbieden. Na twee pogingen brengt PostNL uw zending naar het dichtstbijzijnde Postkantoor. Het pakket blijft hier drie weken liggen en gaat daarna retour naar de afzender. Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden.
  • De kosten bedragen € 3,95 per bestelling.
  • Bekijk meer informatie op de website van PostNL >
    *U kunt in het afrekenproces ook zelf kiezen voor een andere afleverdag.

Uw pakket ophalen bij een Bijenkorf-filiaal bij de klantenservice

  • Hierbij kiest u in welk filiaal uw pakket wilt afhalen (dit geldt alleen voor bestellingen via deBijenkorf.nl).
  • U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling is verzonden naar het gekozen filiaal. U kunt uw pakket traceren via het trackingnummer dat in deze e-mail staat.
  • Heeft u de bestelling op werkdagen vóór 21.00 uur geplaatst, dan kunt u deze doorgaans de volgende werkdag ophalen bij de afdeling Klantenservice van het door u gekozen Bijenkorf-filiaal. U krijgt bericht als uw pakket is aangekomen in het door u gekozen filiaal.

    Let op: wanneer u uw bestelling afhaalt dient u een geldig legitimatiebewijs te kunnen overleggen (paspoort, ID card of rijbewijs).
    De verzendkosten hier voor zijn gratis.


Maffe Marathon: meer informatie over rechtstreekse bezorging door de leverancier »

Maffe Marathon: bekijk de levertijden »

Zelf uw pakket afhalen bij een Kiala Punt

  • U kunt kiezen uit meer dan 550 verschillende afleverpunten, de meeste daarvan zijn zowel overdag als ´s avonds en in het weekend geopend.
  • U ontvangt een e-mailbericht zodra het pakket klaar ligt om op te halen.
  • De kosten voor de bezorging bij een door u gekozen Kiala punt bedragen 2,95.
    Uw pakket wordt 14 dagen voor u bewaard. Als het pakket niet binnen deze tijd is opgehaald bij het Kiala Punt, wordt het pakket teruggestuurd naar de afzender. Bekijk meer informatie op de website van Kiala >.



Zelf uw pakket afhalen bij een Bijenkorf-servicepunt

  • De Bijenkorf heeft in Arnhem en Enschede een Bijenkorf-servicepunt geopend. Uw online bestelling kan worden afgehaald in het Bijenkorf-servicepunt; er worden geen verzendkosten berekend.
  • U ontvangt een e-mailbericht zodra het pakket klaar ligt om op te halen.
  • Uw pakket wordt 14 dagen voor u bewaard. Als het pakket niet binnen deze tijd is opgehaald bij het Bijenkorf-servicepunt, wordt het pakket teruggestuurd naar de afzender. Bekijk de locaties van de Bijenkorf-servicepunten >.



Uw bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen (als cadeau)



Bezorging van grote, zware of zeer breekbare artikelen door vervoersbedrijf AMP Logistics

  • Deze speciale bezorging is bedoeld voor grote, zware en zeer breekbare artikelen.
  • In de webshop ziet u bij artikelen die door AMP bezorgd worden een melding staan. In de winkelmand heeft u in dit geval geen keuze voor bezorgmethode.
  • U ontvangt circa een dag na de eerste bevestigingsmail van de Bijenkorf een e-mail waarin u een afleverdatum en dagdeel kunt kiezen (door in te loggen op Mijn order status via de link 'maak hier uw afspraak').
  • Vervolgens ontvangt u een e-mail en sms van AMP Logistics ter bevestiging van de afspraak. De dag vooraf aan de bezorging ontvangt u een e-mail en sms-bericht waarin een tijdvak van twee uur voor de bezorging wordt aangegeven.
  • Via de link 'Mijn order status' in de eerste e-mail van AMP kunt u uw bestelling volgen en indien nodig het bezorgadres wijzigen.
  • De bezorgkosten van deze speciale bezorging bedragen 9,95.
  • Bekijk meer informatie over speciale bezorging met AMP >.
    Let op: het is noodzakelijk dat er iemand aanwezig is op het moment van bezorging.

    Voor het retourneren van artikelen die op bovenstaande manier bezorgd zijn, geldt een afwijkende procedure. Bekijk de procedure omtrent ruilen en retourneren >



Uw bestelling wordt rechtstreeks vanuit de fabrikant geleverd

  • Wanneer een artikel via een externe leverancier verstuurd word, staat dit vermeld bij het desbetreffende artikel.
  • De externe leverancier neemt contact met u op over de bezorging van uw bestelling.
  • Wanneer u meerdere artikelen bestelt waarvan er één rechtstreeks door de fabrikant geleverd wordt, dan wordt dit artikel op het factuuradres geleverd. Voor de overige artikelen, die niet door een externe leverancier verstuurd wordt, kunt u de gewenste bezorgmethode selecteren.
    Let op: Bezorging door een externe leverancier kan alleen bezorgd worden op het factuur adres.





Geannuleerde artikelen

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een product dat u besteld heeft, niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, aan u gecrediteerd.

Uitzonderingen

Rondom extra drukke periodes zoals bijvoorbeeld de Drie Dwaze Dagen en de Maffe Marathon kunnen afwijkende levertijden gelden voor alle bezorgopties. Tijdens het afrekenproces houden we u op de hoogte van de actuele levertijd. Indien artikelen direct vanuit de leverancier geleverd worden, staat bij de artikelomschrijving vermeld wat de leveringsvoorwaarden zijn.