Bezorgen

Uw bestelling laten leveren in België? Lees meer »

Wanneer u een bestelling plaatst op deBijenkorf.nl, zijn er verschillende bezorgmethodes mogelijk:

Ophalen bij de Bijenkorf-filiaal

Ophalen bij Kiala Punt/UPS Access Point

Bezorgen door PostNL

Verzenden vanuit externe leverancier

Bezorgen op ander adres (als cadeau)

Levertijden

Bestellingen die u op ma t/m za voor 22.00 uur doet, worden de volgende dag bezorgd (met PostNL of in het filiaal). Let op: bezorging op zondag is mogelijk voor 5,- extra. Bestellingen die op zondag worden geplaatst zijn op dinsdag in huis. U kunt in het afrekenproces natuurlijk kiezen voor een andere bezorgdag. Bekijk per bezorgmethode of u uw bestelling op zondag of in de avond kunt laten bezorgen/afhalen.
Indien er een levertijd van 2-4 dagen bij het artikel wordt vermeld, dan betekent dit dat het artikel tijdelijk is uitverkocht en speciaal voor u wordt nabesteld. Bestaat uw bestelling uit artikelen op voorraad en artikelen die zijn uitverkocht, dan versturen we uw bestelling in delen. U betaalt eenmalig verzendkosten.

Bekijk hieronder het overzicht van de verschillende levertijden:

Soort leveringLevertijdOmschrijving
Standaard levering Ma t/m za voor 22.00 besteld,
volgende dag in huis (met PostNL)
Het artikel is op voorraad en wordt direct verzonden.
Nalevering Tijdelijk uitverkocht, levertijd 2-4
dagen
Het artikel is tijdelijk uitverkocht en kan speciaal voor u worden nabesteld.
Externe leverancier Langere levertijd Het artikel wordt rechtstreeks geleverd door een externe leverancier.

Bekijk per bezorgmethode de exacte bezorgcondities.

Gratis bezorging met ShippingPlus

Profiteer voor slechts 9,95 een jaar lang van gratis verzending van al uw bestellingen op deBijenkorf.nl. De verzendservice is geldig op al onze bezorgmethodes. U kunt een ongelimiteerd aantal bestellingen plaatsen en er is geen minimaal orderbedrag vereist. ShippingPlus is geldig op verzending binnen Nederland en België. Lees meer over ShippingPlus»

BEZORGMETHODES

Ophalen bij een de Bijenkorf filiaal - Gratis

  • Bezorging: op maandag t/m zaterdag voor 22.00 uur besteld = volgende dag in het filiaal. Op zondag voor 22.00 uur besteld = op dinsdag in het filiaal.
  • U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is gearriveerd in het gekozen filiaal.
  • U kunt uw bestelling ophalen bij de Klantenservice van het door u gekozen de Bijenkorf filiaal. Locaties >
  • Let op: wanneer u uw bestelling ophaalt, vergeet dan niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen (paspoort, ID card of rijbewijs).
  • Uw pakket wordt 14 dagen bewaard. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het pakket teruggestuurd.

Ophalen bij een Kiala Punt/UPS Access Point – 2,95 per bestelling

  • Bezorging: op maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur besteld = volgende dag geleverd bij het Kiala Punt/UPS Access Point. Op zaterdag of zondag voor 22.00 uur besteld = op dinsdag geleverd.
  • U ontvangt een e-mail zodra het pakket is verzonden en zodra deze klaar ligt om op te halen.
  • Uw pakket wordt 14 dagen bewaard. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt bij het Kiala Punt/UPS Access Points, wordt het pakket teruggestuurd.
  • Bekijk de openingstijden en locaties op www.kiala.nl

Bezorgen door PostNL – 3,95 per bestelling

  • Bezorging: op maandag t/m zaterdag voor 22.00 uur besteld = volgende dag bezorgd. Op zondag voor 22.00 uur besteld = op dinsdag bezorgd.
  • PostNL Avondbezorging: u kunt uw bestelling op maandag- t/m vrijdagavond laten bezorgen. De bezorging vindt plaats tussen 18.00 – 21.30 uur. Deze service kost 1,- extra. Gratis voor ShippingPlus-leden.
  • PostNL Zondagbezorging: laat uw bestelling voor 5,- extra op zondag tussen 12.00 - 18.00 uur bezorgen. Gratis voor ShippingPlus-leden.
  • U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. U kunt uw pakket volgen met het trackingnummer in deze e-mail.
  • Als u de eerste keer niet thuis bent, zal PostNL het pakket de volgende dag nogmaals aanbieden. Na de tweede poging brengt PostNL uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Het pakket blijft hier twee weken liggen en wordt daarna teruggestuurd.
  • Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden.
  • Meer informatie: www.postnl.nl

Verzending rechtstreeks vanuit een externe leverancier

  • Wanneer een artikel via een externe leverancier verstuurd wordt, staat dit vermeld bij het desbetreffende artikel.
  • Verzendkosten: 3,95 per bestelling.
  • De externe leverancier neemt contact met u op over de bezorging van uw bestelling.
  • Let op: bezorging door een externe leverancier kan alleen op het factuuradres. Voor de overige artikelen uit uw bestelling kunt u zelf de gewenste bezorgmethode selecteren.

Bezorgen op een ander afleveradres (als cadeau)

  • Wilt u de bestelling als cadeau bij iemand wilt laten bezorgen, dan verzenden wij geen factuur mee.
  • De bezorging verloopt altijd via PostNL. Zo kunt u eenvoudig het gewenste bezorgmoment kiezen.
  • Lees meer over de mogelijkheden van onze cadeauservice »

Geannuleerde artikelen

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de bezorging van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, aan u teruggestort.

Uitzonderingen

Rondom extra drukke periodes kunnen afwijkende levertijden gelden voor alle bezorgmethodes. Tijdens het afrekenproces houden we u op de hoogte van de actuele levertijd. Indien artikelen direct vanuit een externe leverancier worden geleverd, staat bij de artikelomschrijving vermeld wat de leveringsvoorwaarden zijn.