de Bijenkorf Groningen is sinds 29 februari 2016 gesloten.
Op 17 augustus 2013 heeft de Bijenkorf aangekondigd zich meer te richten op 'premium experience'. De focus zal hierbij liggen op zeven flagship stores en deBijenkorf.nl. de Bijenkorf zal hiermee een internationaal topniveau bereiken in merken, service en winkelbeleving. Als gevolg van de gekozen premium experience strategie is besloten het filiaal in Groningen te sluiten. Lees meer >

Kan ik mijn online bestelling nog ophalen?
Online bestellingen konden tot en met de sluitingsdag (op 29 februari) worden opgehaald bij de Klantenservice in het filiaal. Heeft u uw bestelling niet opgehaald voor de sluitingsdatum, dan is deze geretourneerd naar ons magazijn. U ontvangt het aankoopbedrag van uw geretourneerde bestelling automatisch op uw rekening.

Contact
Heeft u vragen of klachten over de sluiting van het filiaal, het afhalen van uw bestelling of andere vragen? Het Klant Contact Center is zeven dagen per week bereikbaar via 0800-0818 (gratis). Daarnaast staan wij in onze andere filialen en online nog steeds voor u klaar. 
Openingstijden en locaties van de filialen van de Bijenkorf >