Blanc de Blancs Second Skin Brut champagne 750 ml in geschenkverpakking
Aantal
Ruinart, het oudste champagnehuis ter wereld, opgericht in 1729, onthult zijn voorouderlijke vakmanschap in al zijn cuvées. In alle champagnes van het huis vormt de chardonnay druif de ‘gouden draad’ met z’n levendige, frisse aroma’s en pure smaak.
Ruinart Blanc de Blancs is het icoon van het huis, gemaakt van 100% chardonnay belichaamt het de ziel van Ruinart.
De champagne is bleek goudgeel met zachte groene reflecties, een echte levendige en stralende kleur. De geur is in eerste instantie erg intens met tonen van vers fruit, vooral rijpe citrusvruchten, gevolgd door een bloemige geur met tonen van witte bloemen en fruit zoals witte perziken en ananas. De smaak heeft een soepele, harmonieuze aanzet in de mond, zeer rond. Vinositeit die niet overdreven is, ondersteund door een uitstekende frisheid. Tonen van nectarines, citrusvruchten met een aangename minerale kwaliteit in de lange en zeer verfrissende afdronk. Daarnaast is de Ruinart Blanc de Blancs een perfecte champagne als aperitief. Ook is het een uitstekende begeleider bij zeevruchten en schaaldieren; perfect met een tartaar van zeebaars of gebraden tong.
De Ruinart Second Skin Case is het nieuwe duurzame alternatief voor de geschenkverpakking. Volledig recyclebaar, gemaakt van 100% papier en gevormd naar het unieke sillouet van de Ruinart fles. Deze Second Skin Case is gemaakt van natuurlijke houtvezels en begon zijn leven in ecologisch beheerde Europese bossen. De kleur en textuur zijn geïnspireerd op de historische crayerès van het Maison. Een innovatieve geschenkverpakking die de contouren van de fles goed doet uitkomen en de integriteit van de smaak garandeert.
Blanc de Blancs Second Skin Brut champagne 750 ml in geschenkverpakking
Wij informeren graag transparant over onze prijzen in overeenstemming met de nieuwe regelgeving voor aankondigingen van prijsverminderingen. Lees hieronder meer over onze prijsinformatie.
Vorige laagste prijsDeze informatie wordt getoond wanneer het product in de afgelopen dertig (30) dagen vóór de datum van de huidige prijsverlaging voor een lagere prijs werd aangeboden.
Dit kan bijvoorbeeld het gevolg zijn van een kortlopende voordeelcampagne in de afgelopen 30 dagen waarbij geselecteerde producten tijdelijk tegen een lagere prijs werden aangeboden.
Originele prijsDe originele prijs is de verkoopprijs waarvoor het product voor het eerst werd aangeboden voorafgaand aan enige prijsverlagingen.