De Bijenkorf Utrecht breidt designeraanbod uit met vele nieuwe merken

30 November 2017

De Bijenkorf Utrecht breidt designeraanbod uit met vele nieuwe merken

De Bijenkorf Utrecht opent op 29 november haar geheel vernieuwde parterre met lederwaren, accessoires en cosmetica. Nieuwe designermerken als Balenciaga, Céline en Loewe zijn toegevoegd aan het aanbod en de cosmetica-afdeling is vergroot naar 1100m2.

Ninke Gijzel, Directeur inkoop de Bijenkorf: “Met de introductie van nieuwe merken willen wij klanten een onderscheidend aanbod presenteren, passend binnen de premium experience strategie. Hiermee heeft de Bijenkorf in de stad Utrecht het grootste assortiment van designer lederwaren & accessoires en cosmetica. Eerder openden we al de grootste afdeling herenmode en een geheel nieuwe tweede etage, daar zijn wij erg trots op.”

Vanaf heden zullen de merken APC, Balenciaga, Burberry, Céline, Chloé, Coach, Ferragamo, Isabel Marant, Loewe, Mulberry en Valentino verkrijgbaar zijn in de winkel. Daarnaast heeft Longchamp een vergrote shop en is er een groot aanbod van Marc Jacobs en Fred De La Bretoniere.

Op de cosmetica-afdeling is het aanbod onder andere uitgebreid met merken die alleen bij de Bijenkorf te verkrijgen zijn zoals NARS en Charlotte Tilbury. Men kan hier nu ook terecht voor allerlei beautybehandelingen in de nieuwe treatment rooms.

Ook de eerste etage wordt vernieuwd en opgeleverd in het najaar van 2018. Als eerste is nu hier al een nieuwe lingerie-afdeling gecreëerd met een groot aanbod merken als Aubade en Hanro.