By-bar

78 artikelen
Filter & sorteer
78 artikelen

By Bar bij de Bijenkorf

In 2008 werd het Nederlandse merk By-Bar opgericht door modeliefhebber en ontwerpster Barbara Brenninkmeijer. Waar het begon met de verkoop van oorbellen, is By-Bar inmiddels uitgegroeid tot een accessoire- én modemerk waar moderne vrouwen hun hart op kunnen halen aan op elkaar afgestemde items. Voor de collecties laat Barbara zich inspireren door haar reizen en wat zij in haar omgeving ervaart, ziet of voelt. Dit vertaalt zich in mode-items waarbij het Scandinavische minimalisme en de Franse ‘je ne sais quoi’-stijl met elkaar samensmelten. Kenmerkend hierbij zijn de comfortabele, tijdloze pasvormen en het gebruik van kleuren en materialen die met elkaar in balans zijn.

Damesmode van By-Bar

Bij de Bijenkorf kun je ieder seizoen genieten van prachtige By-Bar damesmode. Kies bijvoorbeeld voor een By-Bar blouse in een lichte aardetint en combineer deze met een By-Bar rok met print of een By-Bar broek in linnenblend voor een stijlvolle verschijning. Is het daar nog te koud voor? Dan biedt een By-Bar vest of trui de uitkomst. Natuurlijk kun je ook voor een By-Bar jumpsuit kiezen of jezelf in een zwierige By-Bar jurk hullen, zo ben je in een handomdraai klaar voor de dag. Voor welk item je ook gaat: de kleding van By-Bar is niet aan trends gebonden en vormt dan ook een ware investering in een tijdloze garderobe.

By-Bar en de weg naar duurzaamheid

By-Bar besteedt veel aandacht aan de ontwikkeling en kwaliteit van haar items. Zo werkt het Nederlandse merk al vanaf het begin samen met toegewijde vakmensen die de kleding in Portugal, Italië en India produceren. Daarnaast is By-Bar in het najaar van 2020 begonnen met het toevoegen van innovatieve, ecologisch verantwoorde items aan de collecties. Denk hierbij aan gebreide truien in natuurlijke kleuren met alpacawol, jeans en blouses van biologisch katoen en jassen die van gerecyclede flessen zijn gemaakt. By-Bar heeft als doel om deze duurzame collectie ieder seizoen verder uit te breiden. Op deze manier wil het merk de impact op het milieu en de voetafdruk die zij nalaten, zoveel mogelijk beperken.