Winkels & Openingstijden
Klantenservice

De Bijenkorf lanceert nieuwe campagne: ‘The floor is yours’

De Bijenkorf introduceert vandaag een nieuwe campagne met ‘10 second stories’: The floor is yours. Hiermee breekt de Bijenkorf met de traditie om een nieuw seizoen in te luiden met een pure fashion TV commercial met een hoog artistiek gehalte. In de nieuwe campagne draait het om de klant die kan stralen met aankopen van de Bijenkorf. Voor deze campagne werkt de Bijenkorf voor het eerst samen met bureau The Oddshop.

‘The floor is yours’ benadrukt dat de wereld je podium is. De Bijenkorf heeft de artikelen waarmee je je speciaal voelt. Voor elke gelegenheid, op elk moment. Ook zegt de campagnenaam ‘The floor is yours’, wees welkom in het warenhuis. Wie je ook bent. Of je nu komt voor een kopje koffie of een designer tas, een cadeau of een fashionable outfit. Kom binnen zowel in de winkel als online.

In de ’10 second stories’ zie je stijlvolle mensen. Ze staan op het punt om hun podium te pakken. Ze tellen af naar het verrassende, eigenzinnige, moment suprême. Hun moment om te stralen.

Van 12 tot en met 22 september worden drie verschillende ‘10 second stories’ uitgezonden zowel op de commerciële als de publieke TV zenders. Online aangevuld met Facebook en Youtube. De commercial zal eveneens in België met een Belgische voice over te zien zijn, verwijzend naar deBijenkorf.be. In oktober volgt nog een flight met drie verschillende commercials.

Bekijk nu de drie verschillende ‘10 second stories’ van the floor is yours: App+, Universiteit+ en Lift+.