Acqua Di Giò Profondo Eau de Parfum - navulling
Dit is de navulling van Acqua di Gìo Profondo Eau de Parfum en bevat 150 ml.
Een aquatische mannenparfum, fris en mannelijk. Acqua di Gìo Profondo is een eigentijdse en intense versie van de iconische Acqua di Gìo. Het is een aromatisch en aquatische mannengeur waarin geurnoten als houtachtig mineraal amber en marine noten samenkomen.
Topnoten: Marinenoten en Groene Mandarijn.
Hartnoten: Lavandin en Rozemarijn.
Basisnoten: Cederhout en Patchoeli.
Acqua di Giò Profondo Eau de Parfum neemt je mee op een verkwikkende reis van marine frisheid en aromatische levendigheid. De geur opent met een explosie van bruisende groene mandarijn en een verkwikkende zeebries. Het hart van lavandin en rozemarijn geeft de geur een diep, aromatisch karakter, terwijl cederhout en patchoeli in de basis een warme, omhullende sensatie creëren. Ervaar de diepe frisheid van de zee in deze unieke en gedenkwaardige geur.
Voor de evolutie van Acqua di Giò onthult Giorgio Armani een moderne nieuwe fles, nu ontworpen om navulbaar te zijn. De flacon legt de diepten van de zee vast met een diepblauwe tint voor de dop, voorzien van het reliëf van het Giorgio Armani-monogram. De naam Giorgio Armani is nu gepositioneerd aan de basis van de fles. Als onderdeel van Giorgio Armani's toewijding aan een betere toekomst is het ontwerp van de Acqua di Gìo Profondo flacon navulbaar: elk formaat is ontworpen om thuis losgeschroefd en bijgevuld te worden met deze navulfles van 150 ml.
Gebruikstips:
- Breng het parfum aan op de polspunten: op de polsen, aan de binnenkant van de elleboog en de hals.
OPGELET: ONTVLAMBAAR TOT HET OPGEDROOGD IS.
VERWIJDERD HOUDEN VAN WARMTE EN OPEN VUUR.
VERMIJD SPUITEN RICHTING DE OGEN.
Acqua Di Giò Profondo Eau de Parfum - navulling
Wij informeren graag transparant over onze prijzen in overeenstemming met de nieuwe regelgeving voor aankondigingen van prijsverminderingen. Lees hieronder meer over onze prijsinformatie.
Vorige laagste prijsDeze informatie wordt getoond wanneer het product in de afgelopen dertig (30) dagen vóór de datum van de huidige prijsverlaging voor een lagere prijs werd aangeboden.
Dit kan bijvoorbeeld het gevolg zijn van een kortlopende voordeelcampagne in de afgelopen 30 dagen waarbij geselecteerde producten tijdelijk tegen een lagere prijs werden aangeboden.
Originele prijsDe originele prijs is de verkoopprijs waarvoor het product voor het eerst werd aangeboden voorafgaand aan enige prijsverlagingen.