Acqua di Gioia Eau de Parfum
Bij besteding vanaf €80,- aan Armani producten ontvang je nu een rode Armani pouch. Geldig op het cosmetica assortiment van Giorgio Armani, Giorgio Armani Beauty en Emporio Armani.
Zit het cadeau niet in de winkelmand dan is deze helaas al vergeven.
Acqua di Gioia, het vrolijke, emblematische parfum voor vrouwen van Giorgio Armani. De geur van vreugde die geluk, sereniteit en optimisme combineert.
Duik onder het wateroppervlak en voel de ritme van de golven. Een uitbarsting van aquatische verkwikking en energie met de primofiore citroen voor een leven geleefd tot het uiterste, gevolgd door een hart van witte jasmijnblaadjes. Diep, verslavend en uitnodigend als de oceaan met een amber-houtachtige basis, een ceder- en bruin suiker akkoord.
Met gebogen lijnen, geïnspireerd op de vormen van de natuur, is het zuivere, natuurlijke design van de flacon een moderne belichaming van Giorgio Armani's esthetische visie op pure elegantie. Het verwijst naar de zoektocht naar de hedendaagse en authentieke vrouwelijkheid die hem inspireert. Een smaragd groene, afgeronde dop, zoals een edelsteen, die sereniteit en optimisme uitstraalt. Een transparant, glazen flacon die een perfecte harmonie creëert om deze geur van vreugde te omhullen.
Dit parfum is gecreëerd voor een vrijgevochten, serene en optimistische vrouw die in perfecte harmonie leeft met de natuur, met zichzelf.
Basisnoten: Cederhout, Labdanum
Hartnoten: Waterjasmijn
Topnoten: Primofiori Citroen
Bij besteding vanaf €80,- aan Armani producten ontvang je nu een rode Armani pouch. Geldig op het cosmetica assortiment van Giorgio Armani, Giorgio Armani Beauty en Emporio Armani.
Zit het cadeau niet in de winkelmand dan is deze helaas al vergeven.
Acqua di Gioia Eau de Parfum
Wij informeren graag transparant over onze prijzen in overeenstemming met de nieuwe regelgeving voor aankondigingen van prijsverminderingen. Lees hieronder meer over onze prijsinformatie.
Vorige laagste prijsDeze informatie wordt getoond wanneer het product in de afgelopen dertig (30) dagen vóór de datum van de huidige prijsverlaging voor een lagere prijs werd aangeboden.
Dit kan bijvoorbeeld het gevolg zijn van een kortlopende voordeelcampagne in de afgelopen 30 dagen waarbij geselecteerde producten tijdelijk tegen een lagere prijs werden aangeboden.
Originele prijsDe originele prijs is de verkoopprijs waarvoor het product voor het eerst werd aangeboden voorafgaand aan enige prijsverlagingen.