Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum
Met Gucci Flora parfum waan je je in een wonderlijke droomwereld. Het florale, subtiel zoete Gucci Flora Gorgeous Gardenia is een nieuw en verrukkelijk eau de damesparfum dat centraal staat in een nieuwe campagne vol bloemen en pluizige dieren. Een kenmerkende bloemengeur voor ruimdenkende vrouwen vol positieve energie.
Centraal in dit parfum staat de gardenia, een bloem die al eeuwenlang wordt bewonderd om haar schoonheid en waarvan gezegd wordt dat hij in elixirs en magische drankjes gebruikt werd. Deze legende en haar mythische kracht vormen de inspiratiebron voor een compositie van witte gardenia met zonnig jasmijn grandiflorum-absoluut. In dit heerlijke gelukselixir komen de speelse noten van perenbloesem prachtig samen met een vleugje bruine suiker, voor een subtiel zoete damesgeur.
De nieuwe langwerpige flacon heeft een elegante vormgeving met gelakt roze glas, gesublimeerd met een glanzende gouden dop. Verder zien we op de flacon het kenmerkende florale motief van het merk terug, geïnspireerd op de visie van Alessandro Michele. Kunstenaar Vittorio Accornero creëerde in 1966 voor Gucci een schilderij vol kleurrijke bloemen, dat een belangrijk onderdeel van de Gucci-identiteit is geworden.
Artieste, actrice, pionier en filantroop Miley Cyrus is het gezicht van de #FloraFantasy-campagne, geregisseerd en gefilmd door kunstenaar Petra Collins. Het is een reis door een snoeproze wereld geïnspireerd op Japanse anime, een wereld vol referenties naar de ‘more is more’-popcultuur.
'De Flora Gorgeous Gardenia-campagne daagt ons uit om de bloemenwereld op een onverwachte manier te herinterpreteren. Inspiratiebron is Miley Cyrus, een eclectische artieste met een hoog rock ‘n roll-gehalte – want wie bepaalt dat iemand met een rock ‘n roll-uitstraling niet in een wereld vol bloemen kan leven en zo het Flora-universum kan belichamen?' Alessandro Michele.
#FloraFantasy
Gebruikstip:[nbsp]breng subtiel aan op de huid van de pols, nek en borst.
Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum
Wij informeren graag transparant over onze prijzen in overeenstemming met de nieuwe regelgeving voor aankondigingen van prijsverminderingen. Lees hieronder meer over onze prijsinformatie.
Vorige laagste prijsDeze informatie wordt getoond wanneer het product in de afgelopen dertig (30) dagen vóór de datum van de huidige prijsverlaging voor een lagere prijs werd aangeboden.
Dit kan bijvoorbeeld het gevolg zijn van een kortlopende voordeelcampagne in de afgelopen 30 dagen waarbij geselecteerde producten tijdelijk tegen een lagere prijs werden aangeboden.
Originele prijsDe originele prijs is de verkoopprijs waarvoor het product voor het eerst werd aangeboden voorafgaand aan enige prijsverlagingen.