menu

Klantenservice

Hoe kan ik mijn bestelling kosteloos retourneren?

Je kunt jouw online aankopen binnen 21 dagen kosteloos aan ons retourneren. Je mag jouw aankopen thuis passen zoals je dat ook in onze winkels zou doen. De artikelen dienen ongebruikt en ongedragen te zijn en in de originele verpakking te zitten met de aangehechte prijskaartjes. Cosmetica mag niet geopend of gebruikt zijn.

Je hoeft jouw retournering niet online bij ons aan te melden. Vul het meegeleverde retourformulier in, stop deze in de doos en plak de retoursticker op het pakket.

Via PostNL
In Nederland kun je het pakket afgeven bij een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. Ook is het mogelijk om het pakket mee te geven aan een PostNL-pakketbezorger. Dit kan alleen voor pakketten met een antwoordnummer.

In onze winkels
Je kunt jouw aankopen zonder doos retourneren bij de Klantenservicebalie in onze winkels. In de Bijenkorf Utrecht kun je terecht op de desbetreffende afdeling. Als je aankopen van meerdere afdelingen wilt retourneren kies je één afdeling. Indien je hebt betaald met een creditcard, dien je deze mee te nemen.

Ophaalservice voor ShippingPlus-leden
Speciaal voor onze ShippingPlus-leden is er de Bijenkorf Ophaalservice. Je kunt de Bijenkorf Ophaalservice gebruiken om je retourpakket op te laten halen, waar en wanneer het je uitkomt. We werken hiervoor samen met Local Express, een initiatief van PostNL.

Je ontvangt het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen op dezelfde manier als de betaling.

warning