menu

Klantenservice

Mijn artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?

Oeps, dat is niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor jou op. We kunnen je het snelste helpen in onze winkels. Als je langs komt met het artikel en de aankoopbon (of het bijbehorende bankafschrift of ordernummer), dan bekijken we ter plekke wat er mis gaat en bieden we jou een passende oplossing.

Voor de volgende merken hebben wij andere afspraken gemaakt. Je hoeft dan niet naar één van onze winkels:

Dyson
Heb je een vraag of een klacht over jouw Dyson aankoop? Bel dan met 0800 020 6203 (gratis) of stuur een e-mail naar [email protected] Openingstijden van de helpdesk zijn maandag t/m vrijdag: 8.00 - 20.00 uur en zaterdag: 9.00 - 14.00 uur. Vergeet niet jouw aankoopbewijs mee te sturen.

Illy
Vragen en/of klachten over jouw Illy aankoop kun je stellen via 0800 235 4559. Ook is het mogelijk om een e-mail te sturen naar [email protected] Je kunt jouw aankoopbewijs dan mee sturen.

José Eber
Als je een klacht hebt over jouw José Eber artikel kun je contact opnemen met [email protected]. Je kunt hen dan een Engelse e-mail sturen waarin je de klacht omschrijft. Zij hebben ook een foto van het aankoopbewijs nodig.

JURA
Jouw JURA aankopen kun je laten beoordelen en repareren door JURA. JURA is bereikbaar via 079 363 1502.

KitchenAid
Jouw KitchenAid aankoop wordt bij je opgehaald, gerepareerd en weer teruggebracht door KitchenAid. Je kunt jouw artikel aanmelden via deze pagina (dit kan ook vanuit Nederland).

Nespresso
Vertoont jouw Magimix Nespresso apparaat of een KitchenAid Nespresso apparaat gebreken? Nespresso helpt je hier graag bij. Je kunt Nespresso bereiken via 0800 022 2320.

Samsung
Heb je een vraag over je smartwatch? In veel gevallen kun je het antwoord gemakkelijk vinden op de website van Samsung. Voor reparatie kun je langs bij een Samsung Service Center Samsung heeft ook een ophaalservice.

Smeg
Vragen en of klachten over Smeg artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt jouw aankoop aanmelden via deze pagina.

Sonos
Vragen en of klachten over Sonos artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt jouw aankoop aanmelden via deze pagina. Of bellen met 0800 555 1234.


Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen of woon je erg ver weg? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. We bespreken graag de mogelijkheden.
warning