De Bijenkorf kiest La Collerette als winnaar van ‘A She Story’ vrouwelijke ondernemer gezocht.
Tineke Willems wint met haar fashion label La Collerette de nationale zoektocht naar vrouwelijke ondernemers als onderdeel van de campagne ‘A She Story’. Hiermee krijgt het label tijdelijk een landelijk podium op deBijenkorf.nl. Samen met zus Marieke Willems en vriendin Noëlle van Balen runt Tineke La Collerette, gespecialiseerd in losse kraagjes om je outfit mee te verfraaien.
Inkoopdirecteur van de Bijenkorf, Ninke Gijzel: ‘La Collerette is als winnaar gekozen omdat de producten onderscheidend en vernieuwend zijn. Dit past uitstekend bij de Bijenkorf. Ook reageerden klanten in het filiaal en op social media erg enthousiast op de producten en waren de verkoopresultaten zeer positief.’ La Collerette is één van de twee regionale winnaressen van het filiaal in Amsterdam. De producten van alle regionale winnaressen lagen van 27 februari tot 8 maart in de winkels.
Volgens Tineke Willems is de visie achter La Collerette vanaf het begin duidelijk: ‘De focus ligt op luxe basiskragen en kragen met een duidelijk statement.’ La Collerette betekent vrij vertaald kraagje en is afkomstig uit de Franse Renaissance. Een Collerette balanceert tussen kledingstuk en sieraad: je kunt er makkelijk en snel je kledingstuk mee verfraaien. Zie hier de video van La Collerette die opgenomen werd voor ‘A She Story’, de campagne waarmee de Bijenkorf de vrouwelijke kracht viert.
Woensdag 8 maart is internationale vrouwendag. Naast de bekendmaking van Tineke Willems als winnares, deelt de Bijenkorf in alle filialen bloemen uit aan vrouwen. Hiermee wordt de campagne ‘A She Story’, op passende wijze door de Bijenkorf afgerond.