In deze persagenda vindt u een selectie van de activiteiten die de komende maand in onze filialen plaatsvinden.
Overige activiteiten kunt u vinden op deBijenkorf.nl/evenementen. Neem voor meer informatie contact op met de afdeling PR, telefoon: 020 808 9333 of e-mail: [email protected]. Voor alle activiteiten geldt dat u van harte welkom bent. Graag horen we van tevoren of u komt.
Na het grote succes van de reep Melk Popcorn Discodip heeft de Bijenkorf in samenwerking met Tony’s Chocolonely een feestelijke taart ontwikkeld. De taart betsaat uit luchtig biscuit-deeg met een interieur van hazelnootpraline met popcorn, discodip en chocolade. De taart is afgewerkt met een luchtige chocoladeganache en discodip.
Het taartje is te koop van 29-03-2016 t/m 15-05-2016 in alle filialen. Verkoopprijs: 12,95.
Tijdens Art of Beauty zijn er vele bijzondere events, beauty workshops en allerlei beauty-behandelingen in verschillende de Bijenkorf-filialen. Voor verscheidene workshops en behandelingen kunt u zich van tevoren aanmelden. Inschrijven kan via de website of via de betreffende beautycounter in het filiaal.
Kom in het weekend van 30 april en 1 mei naar een van de Bijenkorf-filialen voor uw eigen ‘signature lips’. Een greep uit de merken zijn: Bobbi Brown, Clarins, Clinique, Dior en Guerlain. Hier kunt u van 28 april t/m 8 mei terecht voor diverse behandelingen en tips.
Na succesvolle lanceringen in Amerika en Groot-Brittannië worden de make up-collectie en de huidverzorgingslijn van Charlotte Tilbury gelanceerd bij de Bijenkorf.
Op 14 maart ging er een pop-up shop open in de Bijenkorf Amsterdam waar de vier bestsellers van het merk al verkrijgbaar waren. De producten zijn sinds 14 maart ook online te bestellen. De Bijenkorf is de eerste en voorlopig enige plek op het vaste land van Europa waar Charlotte Tillbury verkrijgbaar is. Op 31 maart is de nieuwe counter in de Bijenkorf Amsterdam geopend en is de gehele collectie ook online verkrijgbaar via deBijenkorf.nl.
Op 7 april komt Charlotte Tilbury haar counter in de Bijenkorf Amsterdam officieel openen. Charlotte Tilbury komt omstreeks 17.00 uur aan per Engelse taxi en wordt vergezeld door tien modellen die allemaal in één van de iconic looks zijn opgemaakt. Kom naar de feestelijke opening en geniet van de muziek en een hapje en drankje.
Donderdag 7 april 17.00 - 19.00 uur
Vier als denim-liefhebber met ons van 4 t/m 18 april het thema “The colour of attitude is blue”. Veel merken organiseren in deze periode evenementen, zoals: het personaliseren van denim, met de nieuwste denim outfit op de foto gaan en er kunnen mooie prijzen worden gewonnen.
Een kort overzicht van wat er te verwachten valt:
Nudie - Wij houden van jeans; niets verouderd zo mooi als jeans. Laat daarom uw oude jeans van Nudie door de Nudie-repairservice weer opknappen in het kader van duurzaamheid.
Vrijdag 8 april t/m zondag 10 april
Vrijdag 15 april en zaterdag 16 april
Wheel of Fortune - Draai bij het passen van een Kings of Indigo-denim aan het rad. Maak hierbij kans op sokken, gadgets of uw gepaste denim.
de Bijenkorf Rotterdam en Utrecht
Zaterdag 9 april
de Bijenkorf Den Haag en Rotterdam
Zaterdag 16 april
Diesel - Denim Master Studio. Customize je Diesel-denim in de Diesel-corner op de herenafdeling.
Zaterdag 9 april 13.00 - 17.00 uur
Zaterdag 16 april 13.00 - 17.00 uur
Denham - Kom langs en laat een gratis monogram op uw nieuw aangeschafte Mono Yean maken.
Zaterdag 16 april
G-star - Maak een leuke foto in de photobooth, plaats vervolgens uw foto op instagram en ontvang een Denim Tote cadeau en maak kans op een waardebon van G-star.
Zaterdag 9 april en zondag 10 april
Won Hundred - Op zaterdagmiddag 9 april verzorgt Won Hundred een exclusief optreden door een bekende artiest.
Zaterdag 9 april om 17.00 uur
Om de 20ste verjaardag van de VN-Trust Fund te vieren en de bijbehorende campagne ‘Kom samen voor een einde tegen geweld tegen vrouwen’, is SeeMe geselecteerd om een collectie rond dit thema in te ontwerpen. Dit in de oranje kleur van het thema. SeeMe is een fair trade gecertificeer bedrijf, dat hartvormige sieraden en accessoires produceert, zoals tassen.
Door de trainingen van SeeMe leren vrouwen het ambacht van sieraden maken aan de hand van de eeuwenoude Tunesische technieken en tradities. Elk item is handgemaakt door de vrouwelijke ambachtslieden en daardoor uniek. Door het dragen van het hart ontstaat er een wereldwijde beweging die gericht is op het vervangen van geweld door liefde.
Vorige UNiTE-collecties zijn gedragen door niemand minder dan Gisele Bündchen, Nicole Kidman en Martina Navratilova. 50 procent van de opbrengst wordt overgedragen naar het goede doel.
De sieraden en tas van SeeMe zijn gecreëerd in samenwerking met het Verenigde Naties Trust Fund en zullen te koop zijn in het filiaal in Amsterdam.
De Orange Heart-artikelen worden op 25 april gelanceerd in het filiaal Amsterdam.
Voor een compleet overzicht van alle evenementen bekijk deBijenkorf.nl/evenementen.