Pillow Talk Cheek to Chic - blush
KleurIntense
Vul hieronder je gegevens in en ontvang een e-mail mocht het artikel weer op voorraad komen online.
Cheek to Chic in Pillow Talk is een tweekleurige poederblusher in een donkerroze en champagne-glinsterende tint die een kus van kleur aan je wangen zal geven. Met lichtgevende gouden vlekjes in elke tint geeft deze blush een instant gezonde glans aan je teint voor een prachtige glow!
Maak je iconische Pillow Talk-liefdesverhaal-look compleet met deze blush, perfect passend bij het nieuwe luxury oogschaduwpalette, de bekroonde lipliner en de iconische matte lipstick.
Wat maakt Cheek to Chic zo magisch:
- Light Flex-technologie reflecteert het licht voor een stralende teint.
- Kleurrijke pigmenten worden door fijngemalen parels gerold om zo een mooiere huid te creëren met een uitstekende blendbaarheid en perfecte kleuruniformiteit.
- Het geheim voor schitterende, net gekuste wangen wordt teruggerbacht naar een tweestaps ritueel 'Swish & Glow' voor iedere keer een perfecte schitterende glow.
- De formule is geschikt voor de perfecte, gezonde, gelijkmatige glans.
- Universele flatterende tint voor iedereen van 18-80 jaar.
- Vrij van parabenen.
Productgebruik:
1. Swish de borstel over de buitenste tint en tap het overtollige poeder af. Ga met het penseel plat over het jukbeen heen, beginnend bij de appel van de wang, om je gezicht structuur te geven.
2. Glow door de borstel in de glanzende tint te draaien en breng aan op de appels van de wangen en veeg langs de jukbeenderen.
Charlotte's Tip: breng je blusher altijd aan het einde van een make-up-look aan, zodat je kunt zien hoeveel kleur je nodig hebt. Gebruik de blush samen met de andere Pillow Talk-producten voor een complete, betoverende make-up look.
Wij informeren graag transparant over onze prijzen in overeenstemming met de nieuwe regelgeving voor aankondigingen van prijsverminderingen. Lees hieronder meer over onze prijsinformatie.
Vorige laagste prijsDeze informatie wordt getoond wanneer het product in de afgelopen dertig (30) dagen vóór de datum van de huidige prijsverlaging voor een lagere prijs werd aangeboden.
Dit kan bijvoorbeeld het gevolg zijn van een kortlopende voordeelcampagne in de afgelopen 30 dagen waarbij geselecteerde producten tijdelijk tegen een lagere prijs werden aangeboden.
Originele prijsDe originele prijs is de verkoopprijs waarvoor het product voor het eerst werd aangeboden voorafgaand aan enige prijsverlagingen.