menu

Bezorgen

U kunt uw webshopbestelling op verschillende manieren en momenten laten bezorgen in Nederland.

BezorgmethodeKosten
Ophalen in filiaalgratis
Ophalen PostNL Pakketpunt 2,95
Bezorgen door PostNL3,95
Avondlevering door PostNL4,94
Zondagslevering door PostNL8,95

Met onze verzendservice ShippingPlus profiteer u een jaar lang van gratis bezorging, via alle bezorgmethodes.

Verwachte levertijd

  • Bestellingen die u op maandag t/m zaterdag voor 22.00 uur doet, worden de volgende dag bezorgd (met PostNL of in het filiaal). Let op: bezorging op zondag is mogelijk voor 5,- extra. Bestellingen die op zondag worden geplaatst zijn op dinsdag in huis.
  • U kunt in het afrekenproces ook kiezen voor een andere bezorgdag bij bezorging met PostNL.
  • Bekijk per bezorgmethode of u uw bestelling op zondag of in de avond kunt laten bezorgen/afhalen.
  • Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met daarin een trackingnummer waarmee u het pakket kunt volgen.
  • Als u inlogt op uw account kunt u de orderstatus van uw bestelling bekijken. Dit is niet mogelijk wanneer u een bestelling plaatst zonder account.
  • Indien er een levertijd van 2-4 dagen bij het artikel wordt vermeld, dan betekent dit dat het artikel tijdelijk is uitverkocht en speciaal voor u wordt nabesteld.
  • Bestaat uw bestelling uit artikelen op voorraad en artikelen die worden nabesteld, dan versturen we uw bestelling in delen. U betaalt eenmalig verzendkosten.

Bekijk hieronder het overzicht van de verschillende levertijden:

SOORT LEVERINGLEVERTIJD
Standaard leveringMa t/m za voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis (met PostNL)
NaleveringHet artikel is tijdelijk uitverkocht, levertijd 2-4 dagen
Externe leverancierLangere levertijd door levering externe leverancier

Ophalen in filiaal - gratis

  • Bezorging: op maandag t/m zaterdag voor 22.00 uur besteld = volgende dag in het filiaal. Op zondag voor 22.00 uur besteld = op dinsdag in het filiaal.
  • U kunt uw bestelling ophalen bij de Klantenservice van het door u gekozen de Bijenkorf-filiaal.
  • U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is gearriveerd in het gekozen filiaal.
  • Uw pakket wordt 14 dagen bewaard. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het pakket teruggestuurd.

Let op: wanneer u uw bestelling ophaalt, vergeet dan niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen (paspoort, ID-kaart of rijbewijs).

Ophalen bij PostNL Pakketpunt – 2,95

  • Bezorging: op maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur besteld = volgende dag geleverd bij het PostNL Pakketpunt. Op zaterdag voor 22.00 uur besteld = op maandag geleverd. Op zondag voor 22.00 uur besteld = op dinsdag geleverd.
  • U ontvangt een e-mail zodra het pakket is verzonden en zodra deze klaar ligt om op te halen (na 15.00 uur).
  • Neem uw legitimatiebewijs mee (rijbewijs/paspoort) als u het pakket ophaalt.
  • Uw pakket wordt 14 dagen bewaard. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt bij het PostNL Pakketpunt, wordt het teruggestuurd.
  • Bekijk de openingstijden en locaties op www.postnl.nl.

Bezorgen door PostNL – 3,95

  • Bezorging: op maandag t/m zaterdag voor 22.00 uur besteld = volgende dag bezorgd. Op zondag voor 22.00 uur besteld = op dinsdag bezorgd.

PostNL Avondbezorging: u kunt uw bestelling op maandag- t/m vrijdagavond laten bezorgen. De bezorging vindt plaats tussen 18.00 – 21.30 uur. Deze service kost 1,- extra en is gratis voor ShippingPlus-leden.
PostNL Zondagbezorging: laat uw bestelling voor 5,- extra op zondag tussen 12.00 - 18.00 uur bezorgen. Gratis voor ShippingPlus-leden.

  • U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. U kunt uw pakket volgen met het trackingnummer in deze e-mail.
  • Als u de eerste keer niet thuis bent, zal PostNL het pakket de volgende dag nogmaals aanbieden. Na de tweede poging brengt PostNL uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Het pakket blijft hier twee weken liggen en wordt daarna teruggestuurd.
  • Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden.
  • Meer informatie: www.postnl.nl

Uitzonderingen avondbezorging

  • PostNL biedt niet voor alle postcodes avondbezorging aan. Indien uw postcode is uitgezonderd voor de avondbezorging van PostNL, kunt u niet kiezen voor het tijdvak van de avondbezorging.
  • Bij de keuzemogelijkheid van avondbezorging door PostNL is de optie ‘bij de buren afleveren’ helaas niet mogelijk. Als u niet aanwezig bent op het aflevermoment, biedt de postbode uw pakket de volgende dag nogmaals aan. Let op: dit bezorgmoment kan ook overdag zijn.
  • Deze service is momenteel alleen beschikbaar voor Nederlandse postcodes en dus niet geldig voor bezorging in België.

Ander afleveradres

  • Wilt u de bestelling als cadeau bij iemand laten bezorgen, dan verzenden wij geen factuur mee.
  • De bezorging verloopt altijd via PostNL. Zo kunt u eenvoudig het gewenste bezorgmoment kiezen.

Externe leverancier

  • Wanneer een artikel via een externe leverancier wordt verstuurd, staat dit vermeld bij het desbetreffende artikel.
  • De verzendkosten verschillen per leverancier. Dit wordt berekend in de winkelmand.
  • De externe leverancier neemt contact met u op over de bezorging van uw bestelling.
  • Let op: bezorging door een externe leverancier kan alleen op het factuuradres. Voor de overige artikelen uit uw bestelling kunt u zelf de gewenste bezorgmethode selecteren.

leveren in België

Bestelt u vanuit België? Dan verwijzen wij u door naar deBijenkorf.be.

ShippingPlus - gratis verzending

Profiteer voor slechts 9,95 een jaar lang van gratis verzending van al uw bestellingen op deBijenkorf.nl. Bekijk voor meer informatie de website over ShippingPlus.

Geannuleerde artikelen

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de bezorging van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, aan u teruggestort.

Incomplete levering

Wanneer een artikel onverhoopt beschadigd arriveert of gebreken vertoont, kunt u het artikel retourneren bij de Klantenservice in een van onze filialen of retour sturen met het retourformulier via een PostNL Pakketpunt. Op het retourformulier kunt u aangeven dat het artikel vies of beschadigd is geleverd.

Indien het artikel ouder is dan 30 dagen kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center via het telefoonnummer 0800 0818.

Artikel niet ontvangen

Er kunnen meerdere redenen zijn waardoor u een artikel niet ontvangen heeft. Om de oorzaak te achterhalen, kunt u contact opnemen met het Klant Contact Center op 0800 0818 of via het contactformulier.

Uitzonderingen

Rondom extra drukke periodes, zoals bijvoorbeeld de Sale, kunnen afwijkende levertijden gelden voor alle bezorgmethodes. Tijdens het afrekenproces houden we u op de hoogte van de actuele levertijd. Indien artikelen direct vanuit een externe leverancier worden geleverd, staat bij de artikelomschrijving vermeld wat de leveringsvoorwaarden zijn.

Inleveren elektrische apparaten

U heeft een nieuw artikel bij de Bijenkorf gekocht dat werkt op netstroom of batterijen. Wat doet u met uw oude apparaat? Neem telefonisch contact op met ons Klant Contact Center via 0800 0818 en laat uw oude apparaat kosteloos ophalen door UPS.

Voorwaarden oude apparaat:

  • Het apparaat werkt(e) op netstroom of batterijen.
  • Het in te leveren apparaat heeft ongeveer hetzelfde formaat als uw nieuwe apparaat.
  • Het apparaat zit in een stevige verpakking met passende afmetingen of in een afgesloten zak die niet kan scheuren.
  • Het apparaat moet leeg en schoon zijn (vrijgemaakt van vloeistoffen en vetten).
  • Eventuele losse onderdelen moeten goed zijn vastgezet en in het geheel goed verpakt, zodat ze tijdens het transport geen schade kunnen toebrengen aan andere artikelen.
  • Het pakket is niet groter dan 175 x 78 x 58 cm en niet zwaarder dan 30 kilo.

Als u uw oude apparaat wilt inleveren, kunt u binnen 14 dagen na aankoop van het nieuwe apparaat contact opnemen met ons Klant Contact Center. Alleen mogelijk binnen Nederland.

  • Verlanglijst
  • Filialen
  • Klantenservice

Inloggen

Filialen

Klantenservice


Winkelmand

Wachtwoord vergeten

Weet u uw wachtwoord niet meer? Vul hieronder uw e-mailadres in. We sturen u binnen enkele minuten een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.

Bedankt, u ontvangt binnen enkele minuten een e-mail daarin een persoonlijke link waarmee een nieuw wachtwoord aangemaakt kan worden.

terug naar inloggen