Nieuwe klant

Aangepaste levertijden tijdens de Sale

Bezorgen

U kunt uw webshopbestelling op verschillende manieren en momenten laten bezorgen in Nederland.

Gratis bezorging met Privilege Membership (aangepaste levertijden vanwege de Sale)

Word eenvoudig Privilege Member en geniet van gepersonaliseerde communicatie en vele andere privileges, zoals gratis verzending en exclusieve cadeaucards.

Word in 2 simpele stappen Privilege Member en profiteer direct van gratis bezorging.

Vanwege de Sale zijn er aangepaste levertijden en duurt het bezorgen langer dan je van ons gewend bent. Bekijk hieronder het bezorgschema.

BesteldatumBezorgd op
16 juni18 juni
17 juni18 juni of 19 juni
18 juni19 juni of 20 juni
19 juni20 juni
20 juni21 juni of 22 juni
21 juni22 juni of 23 juni
22 juni23 juni
23 juni25 juni
24 juni25 juni of 26 juni
25 juni26 juni of 27 juni
26 juni27 juni
27 juni28 juni of 29 juni
28 juni29 juni of 30 juni

BezorgmethodeVoor Privilege Members
Bezorgen PostNL (3,95)gratis
Ophalen in Bijenkorf-winkel (gratis)gratis
Ophalen PostNL Pakketpunt (2,95)gratis
Avondbezorging PostNL (n.b.)gratis

Extra services voor nog meer gemak (tijdelijk niet mogelijk vanaf 12 juni)

Zondagbezorging door PostNLniet mogelijk
Bezorging op afspraak door PostNLniet mogelijk

Gratis bezorging wanneer jij wilt met ShippingPlus

Met ShippingPlus profiteer je voor 9,95 een jaar lang van extra services voor nog meer gemak. We bezorgen jouw pakketjes wanneer en waar je maar wilt. Ook op zondag, 's avonds en binnen een tijdvak van 2 uur. Daarnaast kan je je retourpakket thuis op laten halen.

Gratis retourneren

Retourneren is eenvoudig, snel en gratis. Er zijn verschillende mogelijkheden om je webshopbestelling binnen 21 dagen te retourneren.

PostNL Pakketpuntgratis
PostNL pakketbezorgergratis
Bijenkorf-winkelgratis

Bezorgmethodes

  • Let op: als u van maandag t/m zaterdag voor 22.00 uur bestelt, heeft u uw bestelling morgen in huis. Nadat u de bestelling heeft voltooid, wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van de actuele bezorginformatie.
BezorgmethodePrivilege MembersGeen accountShippingPlus
Bezorgen PostNLgratis3,95gratis
Ophalen in winkelgratisgratisgratis
Ophalen PostNL Pakketpuntgratis2,95gratis
Avondbezorging PostNLgratis3,95gratis
Zondagbezorging PostNL7,957,95gratis
Bezorging op afspraak PostNL7,957,95gratis

Verwachte levertijd

  • Let op: als u vandaag bestelt, heeft u uw bestelling binnen 1-2 dagen in huis. Nadat u de bestelling heeft voltooid, wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van de actuele bezorginformatie.
BesteldatumBezorgd op
16 juni18 juni
17 juni18 juni of 19 juni
18 juni19 juni of 20 juni
19 juni20 juni
20 juni21 juni of 22 juni
21 juni22 juni of 23 juni
22 juni23 juni
23 juni25 juni
24 juni25 juni of 26 juni
25 juni26 juni of 27 juni
26 juni27 juni
27 juni28 juni of 29 juni
28 juni29 juni of 30 juni
  • Bekijk per bezorgmethode of u uw bestelling op zondag of in de avond kunt laten bezorgen/afhalen.
  • Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met daarin een trackingnummer waarmee u het pakket kunt volgen.
  • Als u inlogt op uw account kunt u de orderstatus van uw bestelling bekijken. Dit is niet mogelijk wanneer u een bestelling plaatst zonder account.
  • Indien er een levertijd van 2-4 dagen bij het artikel wordt vermeld, dan betekent dit dat het artikel tijdelijk is uitverkocht en speciaal voor u wordt nabesteld.
  • Bestaat uw bestelling uit artikelen op voorraad en artikelen die worden nabesteld, dan versturen we uw bestelling in delen. U betaalt eenmalig verzendkosten.

Bekijk hieronder het overzicht van de verschillende levertijden:

SOORT LEVERINGLEVERTIJD
Standaard leveringMa t/m zo voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis (met PostNL)
NaleveringHet artikel is tijdelijk uitverkocht, levertijd 2-4 dagen
Externe leverancierLangere levertijd door levering externe leverancier

Bezorgen door PostNL – 3,95/ gratis met Privilege Membership

  • Bezorging door PostNL: op maandag t/m zondag voor 22.00 uur besteld = volgende dag bezorgd. Op zondag voor 22.00 uur besteld = op maandag bezorgd. De standaard bezorging door PostNL kost 3,95 en is gratis als u in het bezit bent van een Privilege Membership.
  • PostNL Avondbezorging: u kunt uw bestelling op maandag- t/m vrijdagavond laten bezorgen. De bezorging vindt plaats tussen 18.00 – 21.30 uur. Deze service kost 3,95 extra en is gratis als u in het bezit bent van een Privilege Membership.
  • PostNL Zondagbezorging: laat uw bestelling voor 7,95 extra op zondag tussen 12.00 - 18.00 uur bezorgen. Gratis voor ShippingPlus-leden.
  • U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. U kunt uw pakket volgen met het trackingnummer in deze e-mail.
  • Als u de eerste keer niet thuis bent, zal PostNL het pakket de volgende dag nogmaals aanbieden. Na de tweede poging brengt PostNL uw bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Het pakket blijft hier twee weken liggen en wordt daarna teruggestuurd.
  • Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden.

Uitzonderingen avondbezorging

  • PostNL biedt niet voor alle postcodes avondbezorging aan. Indien uw postcode is uitgezonderd voor de avondbezorging van PostNL, kunt u niet kiezen voor het tijdvak van de avondbezorging.
  • Bij de keuzemogelijkheid van avondbezorging door PostNL is de optie ‘bij de buren afleveren’ helaas niet mogelijk. Als u niet aanwezig bent op het aflevermoment, biedt de postbode uw pakket de volgende dag nogmaals aan. Let op: dit bezorgmoment kan ook overdag zijn.
  • Deze service is momenteel alleen beschikbaar voor Nederlandse postcodes en dus niet geldig voor bezorging in België.

Ophalen in winkel - gratis

  • Let op: als u uw bestelling in de winkel wilt ophalen, wordt uw bestelling binnen 1-2 dagen bezorgd. U ontvangt een e-mail als uw artikelen in de winkel zijn aangekomen.
  • U kunt uw bestelling ophalen bij de Klantenservice van de door u gekozen de Bijenkorf-winkel.
  • U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is gearriveerd in de gekozen winkel.
  • Uw pakket wordt 14 dagen bewaard. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het pakket teruggestuurd.

Let op: wanneer u uw bestelling ophaalt, vergeet dan niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen (paspoort, ID-kaart of rijbewijs).

Ophalen bij PostNL Pakketpunt – 2,95/ gratis met Privilege Membership

  • Bezorging: op maandag t/m vrijdag voor 22.00 uur besteld = volgende dag bezorgd bij het PostNL Pakketpunt. Op zaterdag voor 22.00 uur besteld = op maandag geleverd. Op zondag voor 22.00 uur besteld = op maandag geleverd.
  • U ontvangt een e-mail zodra het pakket is verzonden en zodra deze klaar ligt om op te halen (na 15.00 uur).
  • Neem uw legitimatiebewijs mee (rijbewijs/paspoort) als u het pakket ophaalt.
  • Uw pakket wordt 14 dagen bewaard. Als u het pakket niet binnen deze periode ophaalt bij het PostNL Pakketpunt, wordt het teruggestuurd.
  • Bekijk de openingstijden en locaties op www.postnl.nl.

Bezorging op afspraak - 7,95

Bezorging op afspraak betekent dat u uw pakket kunt laten bezorgen in tijdvakken van 2 uur tijd. U kiest zelf uw bezorgtijd van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 12.00 uur, 15.00 en 20.00 uur en zaterdag tussen 9.00 en 12.00 uur.

PostNL bezorgt door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Op het moment dat de pakketbezorger vertrekt, ontvangt u een notificatie en weet u bijna exact het bezorgmoment. Met ShippingPlus is bezorging op afspraak gratis, zonder een ShippingPlus-abonnement betaalt u 7,95.

Incomplete levering

Wanneer een artikel onverhoopt beschadigd arriveert of gebreken vertoont, kunt u het artikel retourneren bij de Klantenservice in een van onze winkels of retour sturen met het retourformulier via een PostNL Pakketpunt. Op het retourformulier kunt u aangeven dat het artikel vies of beschadigd is geleverd.

Indien het artikel ouder is dan 30 dagen kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center via het telefoonnummer 088 2454 488.

Artikel niet ontvangen

Er kunnen meerdere redenen zijn waardoor u een artikel niet ontvangen heeft. Om de oorzaak te achterhalen, kunt u contact opnemen met het Klant Contact Center op 088 2454 488 of via het contactformulier.

Bezorging door partners

  • Wanneer een artikel door een partner van de Bijenkorf wordt verstuurd, staat dit vermeld bij het desbetreffende artikel.
  • De verzendkosten verschillen per partner. Dit wordt berekend in de winkelmand.
  • De partner neemt contact met u op over de bezorging van uw bestelling.
  • Let op: bezorging door een partner van de Bijenkorf kan alleen op het factuuradres. Voor de overige artikelen uit uw bestelling kunt u zelf de gewenste bezorgmethode selecteren.

leveren in België

Bestelt u vanuit België? Dan verwijzen wij u door naar deBijenkorf.be.

Winkels & Openingstijden

Bezorgen en retourneren

Winkelmand

Verlanglijst

Wachtwoord vergeten

Weet u uw wachtwoord niet meer? Vul hieronder uw e-mailadres in. We sturen u binnen enkele minuten een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.

Bedankt, u ontvangt binnen enkele minuten een e-mail daarin een persoonlijke link waarmee een nieuw wachtwoord aangemaakt kan worden.

terug naar inloggen

Nieuwe klant

Profiteer met een webshopaccount van gratis bezorging. Maak in 2 simpele stappen een webshopaccount aan en geniet direct van gratis bezorging. Bekijk alle informatie over bezorgen en retourneren.

Minimaal 6 tekens met in ieder geval: 1 cijfer, 1 hoofdletter en 1 kleine letter

Lees hier het privacy statement

Ben je al in het bezit van een webshopaccount? Log hieronder in om direct gebruik te maken van gratis bezorging.

Shop the look

products

Bezoek onze Belgische
Webshop

Ben jij in België? Bezoek dan onze Belgische webshop en geniet van:

Ga naar debijenkorf.be
of blijf op debijenkorf.nl