Contact

Onze medewerkers van het Klant Contact Center helpen je graag. We zijn iedere dag bereikbaar via chat, WhatsApp en Social Media van 08.00 – 24.00 uur en telefonisch van 08.00 – 21.00 uur.

Wist je dat je ook antwoorden kunt vinden in de veelgestelde vragen?

VIA CHAT

  • Je kunt met ons chatten via de chat-knop rechtsonder op onze website.
  • Binnen 15 minuten antwoord.

VIA WHATSAPP

  • Voeg 06 21135135 toe en stel je vraag via WhatsApp
  • Binnen 4 uur antwoord.

VIA SOCIAL MEDIA

BEL ONS

  • Je kunt ons bereiken op 020 808 9333 (lokaal tarief)
  • Binnen 1 minuut antwoord.

Gegevens servicekantoor

Magazijn ‘De Bijenkorf’ B.V.
Handelend onder de naam/namen: de Bijenkorf
KvK-nummer: 33116577
BTW-identificatienummer: NL003177397B01

Postadres

de Bijenkorf
Postbus 12870
1100 AW Amsterdam

Vestigings- & bezoekadres Servicekantoor

Haaksbergweg 34
1101 BX Amsterdam Zuidoost

Klachtenprocedure

De Bijenkorf doet er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan kunt u daarover contact opnemen met ons Klant Contact Center. Dit kan telefonisch, per e-mail, via social media of per post. Wij zullen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht, inhoudelijk reageren op de klacht.

Onafhankelijke klachtenbemiddeling

Indien uw klacht niet door de Bijenkorf kan worden opgelost, kunt zich ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van de geschillencommissie Thuiswinkel.org. Thuiswinkel.org bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.

Wat te doen?

Voordat u de klacht bij de geschillencommissie kunt indienen, dient u eerst uw klacht schriftelijk bij de Bijenkorf in te dienen. De Bijenkorf heeft dan uiterlijk 14 dagen de tijd om op uw klacht te reageren. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Deze kunt u dan voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl+. Via deze website kunt u het klachtenformulier invullen. In dit formulier geeft u aan om welke webshop het gaat, uw exacte klacht, eventuele bijlage(n) en uw persoonlijke gegevens.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform+.

E-mailformulier

U kunt ons tevens e-mailen via het contactformulier. Vul het formulier hieronder zo volledig mogelijk in. Wij streven ernaar uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.