Contact

Onze medewerkers van het Klant Contact Center helpen je graag. Wist je dat je ook antwoorden kunt vinden in de veelgestelde vragen?

  • Chat

    • Je kunt hier met ons chatten of via de chat-knop rechtsonder op onze website

    • Maandag tot en met zaterdag 09.00 – 18.00 u.

    • Binnen 1 minuut antwoord.

  • Whatsapp

    • Voeg 06 21 13 51 35 toe en stel je vraag via WhatsApp

    • Maandag tot en met zaterdag 09.00 – 18.00 u.

    • Binnen 1 uur antwoord.

  • Facebook

    • Stel je vraag via Facebook

    • Maandag tot en met zaterdag 09.00 – 18.00 u.

    • Binnen 1 uur antwoord.

  • Bel ons

    • Je kunt ons bereiken op 020 808 93 33 (lokaal tarief)

    • Maandag tot en met vrijdag 09.00 – 18.00 u.

  • Gegevens servicekantoor

    Magazijn ‘De Bijenkorf’ B.V. Handelend onder de naam/namen: de Bijenkorf KvK-nummer: 33116577 BTW-identificatienummer: NL003177397B01

    Email [email protected]

    Postadres de Bijenkorf Postbus 12870 1100 AW Amsterdam

    Vestigings- & bezoekadres Servicekantoor Haaksbergweg 34 1101 BX Amsterdam Zuidoost

  • Klachtenprocedure

    De Bijenkorf doet er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan kunt u daarover contact opnemen met ons Klant Contact Center. Dit kan telefonisch, per e-mail, via social media of per post. Wij zullen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht, inhoudelijk reageren op de klacht.

    Onafhankelijke klachtenbemiddeling Indien uw klacht niet door de Bijenkorf kan worden opgelost, kunt zich ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van de geschillencommissie Thuiswinkel.org. Thuiswinkel.org bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.

    Wat te doen? Voordat u de klacht bij de geschillencommissie kunt indienen, dient u eerst uw klacht schriftelijk bij de Bijenkorf in te dienen. De Bijenkorf heeft dan uiterlijk 14 dagen de tijd om op uw klacht te reageren. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Deze kunt u dan voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl. Via deze website kunt u het klachtenformulier invullen. In dit formulier geeft u aan om welke webshop het gaat, uw exacte klacht, eventuele bijlage(n) en uw persoonlijke gegevens.