menu

Contact

Het Klant Contact Center van de Bijenkorf geeft graag antwoord op al uw vragen. Elke dag bereikbaar van 08.00 - 24.00 uur.

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag met betrekking tot de Bijenkorf? Via onderstaande link ziet u een handig overzicht met antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Bellen

  • 0800 0818 (gratis)
  • Vanuit België: 00800 800 12222 (gratis)
  • Other countries: 0031(0)88 245 3333 (additional charges may apply)

Voor vragen over uw de Bijenkorf Card, kunt u contact opnemen met 020 660 0788 (gratis).

Chatten

Onze medewerkers staan klaar om al uw vragen te beantwoorden via de chat. U kunt met ons chatten via de chat-knop rechtsonder op deBijenkorf.nl.

WhatsAppen

Voeg 0621135135 toe aan WhatsApp, stel uw vraag en ontvang antwoord binnen 1 uur.

Social Media

U kunt het Klanten Contact Center ook iedere dag bereiken via social media.

Contactformulier

U kunt ons tevens e-mailen via het contactformulier. Vul het formulier hieronder zo volledig mogelijk in. Wij streven ernaar uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.

Maximimaal 50 tekens
Maximimaal 300 tekens

Gegevens servicekantoor

Magazijn ‘De Bijenkorf’ B.V.
Handelend onder de naam/namen: de Bijenkorf
KvK-nummer: 33116577
BTW-identificatienummer: NL003177397B01

Postadres

de Bijenkorf
Postbus 12870
1100 AW Amsterdam

Vestigings- & bezoekadres Servicekantoor

Hoogoorddreef 11
1101 BA Amsterdam Zuidoost

Bestelling annuleren

Het is niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren. De reden hiervoor is dat uw bestelling direct wordt opgenomen in het levertraject. Als u de bestelling heeft ontvangen, kunt u deze bij een filiaal van de Bijenkorf of via een PostNL Pakketpunt retourneren.

Sommige artikelen uit onze webshop worden rechtstreeks door de leverancier geleverd. Dit wordt vermeld tijdens het bestelproces. In deze gevallen is annulering soms wel mogelijk, hiervoor kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Center op 0800 0818.

Als u per ongeluk een dubbele order heeft geplaatst, worden deze orders in de meeste gevallen bij ons gesignaleerd. U ontvangt dan binnen 24 uur van ons bericht. Indien u dit bericht niet ontvangt, kan het zijn dat u uw order tweemaal uitgeleverd krijgt. In dat geval kunt u één order in zijn geheel terugsturen. Het aankoopbedrag zal dan op uw rekening worden teruggestort.

Klachtenprocedure

De Bijenkorf doet er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, dan kunt u daarover contact opnemen met ons Klant Contact Center. Dit kan telefonisch, per e-mail, via social media of per post.

Onafhankelijke klachtenbemiddeling

Indien uw klacht niet door de Bijenkorf kan worden opgelost, kunt zich ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van de geschillencommissie Thuiswinkel.org. Thuiswinkel.org bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.

Wat te doen?

Voordat u de klacht bij de geschillencommissie kunt indienen, dient u eerst uw klacht schriftelijk bij de Bijenkorf in te dienen. De Bijenkorf heeft dan vier weken de tijd om op uw klacht te reageren. Bent u niet tevreden met het antwoord? Dan kunt u uw klacht indienen bij Thuiswinkel.org. Via de website Thuiswinkel.org kunt u het klachtenformulier invullen. In dit formulier geeft u aan om welke webshop het gaat, uw exacte klacht, eventuele bijlage(n) en uw persoonlijke gegevens.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

  • Verlanglijst
  • Filialen
  • Klantenservice

Inloggen

Filialen

Klantenservice


Winkelmand

Wachtwoord vergeten

Weet u uw wachtwoord niet meer? Vul hieronder uw e-mailadres in. We sturen u binnen enkele minuten een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.

Bedankt, u ontvangt binnen enkele minuten een e-mail daarin een persoonlijke link waarmee een nieuw wachtwoord aangemaakt kan worden.

terug naar inloggen