Mijn artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?
Oeps, dat is niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor jou op. We kunnen je het snelste helpen in onze winkels. Als je langskomt met het artikel en de aankoopbon (of het bijbehorende bankafschrift of ordernummer), dan bekijken we ter plekke wat er misgaat en bieden we jou een passende oplossing.
Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen of woon je erg ver weg? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. We bespreken graag de mogelijkheden.
Voor de volgende onderstaande merken hebben wij andere afspraken gemaakt. Je hoeft dan niet naar één van onze winkels.
Horloges en sieraden
Je kunt je horloge of sieraad aanmelden voor reparatie via deze link. Kom je liever langs in één van onze winkels? Wij helpen je dan graag met het aanmelden van je horloge of sieraad. We sturen je horloge of sieraad dan op naar The Watch Lab. Meer informatie daarover kun je vinden op debijenkorf.nl/horlogeservice.
Wij repareren alleen horloges die bij de Bijenkorf zijn gekocht. We nemen helaas geen horloges in die elders zijn aangeschaft.
Schoenen
Is er iets beschadigd of kapot? Kom dan met de schoenen en de bon naar de afdeling in de winkel waar je ze gekocht hebt, zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing. Voor reparaties werken we samen met vakkundige schoenmakers in de buurt, zodat je je schoenen niet lang hoeft te missen.
Coravin
Bij vragen of klachten over jouw Coravin aankoop kan je rechtstreeks contact opnemen met het merk. Dit kan per e-mail via [email protected] of telefonisch via 020-8203877.
Delonghi
Heb je een vraag of klacht over jouw Delonghi aankoop? Je kunt dan contact opnemen met hen via deze link.
Diamond Point
Bij vragen of klachten over jouw Diamond Point aankoop kan je rechtstreeks contact opnemen met het merk. Dit kan per e-mail via [email protected] of telefonisch via 088-3426633.
Duux
Heb je een vraag of klacht over jouw Duux aankoop? Je kunt dan contact opnemen met Duux via deze link.
Dyson
Heb je een vraag of een klacht over jouw Dyson aankoop? Neem dan contact op via Dyson.nl. Vergeet niet je aankoopbewijs mee te sturen.
Fitbit
Voor vragen of klachten over artikelen van Fitbit kun je contact opnemen met +31 85 208 4132 of via de volgende link.
Garmin
Heb je een vraag of klacht over jouw Garmin aankoop? Neem dan contact op met Garmin via deze link.
Illy
Vragen en/of klachten over jouw Illy aankoop kun je stellen via 0800 235 4559. Ook is het mogelijk om een e-mail te sturen naar kla[email protected]. Je kunt jouw aankoopbewijs dan mee sturen.
JURA
Jouw JURA aankopen kun je laten beoordelen en repareren door JURA. JURA is bereikbaar via 079 363 1502.
KitchenAid
Jouw KitchenAid aankoop wordt bij je opgehaald, gerepareerd en weer teruggebracht door KitchenAid. Je kunt jouw artikel aanmelden via deze pagina .
Krups, Phillips, Tefal, en WMF
Vragen en klachten over deze merken artikelen worden door de merken zelf behandeld. Je kunt rechtstreeks contact opnemen via: www.e-care.nl/nl/service-particulier .
Le Sudcase
Voor garantie en service aan jouw Le Sudcase koffer kun je contact opnemen met [email protected].
Moccamaster
Voor vragen en klachten over jouw Moccamaster artikel kun je contact opnemen met [email protected]. Zij ontvangen graag jouw naam- en adresgegevens en een omschrijving van jouw klacht.
Nespresso
Vertoont jouw Magimix Nespresso apparaat, KitchenAid Nespresso apparaat of De'Longhi Nespresso apparaat gebreken? Nespresso helpt je hier graag bij. Je kunt Nespresso bereiken via 0800 022 2320.
Nintendo
Als jouw Nintendo apparaat gebreken vertoont, kun je contact opnemen met Nintendo via 030-6097100 of via deze pagina.
O My Bag
Voor vragen en/of klachten over jouw O My Bag artikel kun je contact opnemen met de klantenservice van O My Bag.
Quickmill
Vragen en/of klachten over Quickmill artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt jouw aankoop aanmelden via: www.euroquick.nl/service/
Sage
Vragen en/of klachten over Sage artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt contact opnemen met de Sage helpdesk. Sage is bereikbaar via 0800 0201741 of via deze link.
Samsung
Heb je een vraag over je smartwatch? In veel gevallen kun je het antwoord gemakkelijk vinden op de website van Samsung. Voor reparatie kun je langs bij een Samsung Service Center. Samsung heeft ook een ophaalservice.
Senz
Heb je een klacht over een Senz artikel? Dan kun je deze via dit reparatieformulier aanmelden. Deze kun je dan opsturen naar Senz. Bijgevoegd bij het reparatieformulier zit een adreslabel.
Smeg
Vragen en of klachten over Smeg artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt jouw aankoop aanmelden via deze pagina.
Sodastream
Heb je een vraag of klacht over een Sodastream artikel? Dan kun je contact opnemen met Sodastream via deze website.
Solis
Is de garantietermijn van 2 jaar voor Solis verstreken en ervaar je een kwaliteitsprobleem? Neem contact op met Solis via deze pagina.
Sonos
Vragen en of klachten over Sonos artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt contact met hen opnemen via deze pagina, of bellen met 0800 555 1234.
Spinder Design
Heb je een vraag of klacht over een Spinder Design artikel of mis je een onderdeel? Stuur je naam, adres en een duidelijke foto van het probleem en de bon naar [email protected].
Stoov
Vragen en/of klachten over Stoov artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt contact opnemen met de Stoov helpdesk. Stoov is bereikbaar via mail: [email protected] of telefonisch: 024-808 04 29
The Steamery
Heb je een vraag of klacht over een The Steamery artikel? Dan kun je via de troubleshooting pagina van The Steamery je probleem oplossen. Kom je er niet uit? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice .
Veloretti
Heb je een vraag of klacht over jouw Veloretti aankoop? Stuur dan een mail naar [email protected] met een foto van de bon, een foto van de klacht, een klachtomschrijving en je adresgegevens.
Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen of woon je erg ver weg? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. We bespreken graag de mogelijkheden.
Voor de volgende onderstaande merken hebben wij andere afspraken gemaakt. Je hoeft dan niet naar één van onze winkels.
Horloges en sieraden
Je kunt je horloge of sieraad aanmelden voor reparatie via deze link. Kom je liever langs in één van onze winkels? Wij helpen je dan graag met het aanmelden van je horloge of sieraad. We sturen je horloge of sieraad dan op naar The Watch Lab. Meer informatie daarover kun je vinden op debijenkorf.nl/horlogeservice.
Wij repareren alleen horloges die bij de Bijenkorf zijn gekocht. We nemen helaas geen horloges in die elders zijn aangeschaft.
Schoenen
Is er iets beschadigd of kapot? Kom dan met de schoenen en de bon naar de afdeling in de winkel waar je ze gekocht hebt, zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing. Voor reparaties werken we samen met vakkundige schoenmakers in de buurt, zodat je je schoenen niet lang hoeft te missen.
Coravin
Bij vragen of klachten over jouw Coravin aankoop kan je rechtstreeks contact opnemen met het merk. Dit kan per e-mail via [email protected] of telefonisch via 020-8203877.
Delonghi
Heb je een vraag of klacht over jouw Delonghi aankoop? Je kunt dan contact opnemen met hen via deze link.
Diamond Point
Bij vragen of klachten over jouw Diamond Point aankoop kan je rechtstreeks contact opnemen met het merk. Dit kan per e-mail via [email protected] of telefonisch via 088-3426633.
Duux
Heb je een vraag of klacht over jouw Duux aankoop? Je kunt dan contact opnemen met Duux via deze link.
Dyson
Heb je een vraag of een klacht over jouw Dyson aankoop? Neem dan contact op via Dyson.nl. Vergeet niet je aankoopbewijs mee te sturen.
Fitbit
Voor vragen of klachten over artikelen van Fitbit kun je contact opnemen met +31 85 208 4132 of via de volgende link.
Garmin
Heb je een vraag of klacht over jouw Garmin aankoop? Neem dan contact op met Garmin via deze link.
Illy
Vragen en/of klachten over jouw Illy aankoop kun je stellen via 0800 235 4559. Ook is het mogelijk om een e-mail te sturen naar kla[email protected]. Je kunt jouw aankoopbewijs dan mee sturen.
JURA
Jouw JURA aankopen kun je laten beoordelen en repareren door JURA. JURA is bereikbaar via 079 363 1502.
KitchenAid
Jouw KitchenAid aankoop wordt bij je opgehaald, gerepareerd en weer teruggebracht door KitchenAid. Je kunt jouw artikel aanmelden via deze pagina .
Krups, Phillips, Tefal, en WMF
Vragen en klachten over deze merken artikelen worden door de merken zelf behandeld. Je kunt rechtstreeks contact opnemen via: www.e-care.nl/nl/service-particulier .
Le Sudcase
Voor garantie en service aan jouw Le Sudcase koffer kun je contact opnemen met [email protected].
Moccamaster
Voor vragen en klachten over jouw Moccamaster artikel kun je contact opnemen met [email protected]. Zij ontvangen graag jouw naam- en adresgegevens en een omschrijving van jouw klacht.
Nespresso
Vertoont jouw Magimix Nespresso apparaat, KitchenAid Nespresso apparaat of De'Longhi Nespresso apparaat gebreken? Nespresso helpt je hier graag bij. Je kunt Nespresso bereiken via 0800 022 2320.
Nintendo
Als jouw Nintendo apparaat gebreken vertoont, kun je contact opnemen met Nintendo via 030-6097100 of via deze pagina.
O My Bag
Voor vragen en/of klachten over jouw O My Bag artikel kun je contact opnemen met de klantenservice van O My Bag.
Quickmill
Vragen en/of klachten over Quickmill artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt jouw aankoop aanmelden via: www.euroquick.nl/service/
Sage
Vragen en/of klachten over Sage artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt contact opnemen met de Sage helpdesk. Sage is bereikbaar via 0800 0201741 of via deze link.
Samsung
Heb je een vraag over je smartwatch? In veel gevallen kun je het antwoord gemakkelijk vinden op de website van Samsung. Voor reparatie kun je langs bij een Samsung Service Center. Samsung heeft ook een ophaalservice.
Senz
Heb je een klacht over een Senz artikel? Dan kun je deze via dit reparatieformulier aanmelden. Deze kun je dan opsturen naar Senz. Bijgevoegd bij het reparatieformulier zit een adreslabel.
Smeg
Vragen en of klachten over Smeg artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt jouw aankoop aanmelden via deze pagina.
Sodastream
Heb je een vraag of klacht over een Sodastream artikel? Dan kun je contact opnemen met Sodastream via deze website.
Solis
Is de garantietermijn van 2 jaar voor Solis verstreken en ervaar je een kwaliteitsprobleem? Neem contact op met Solis via deze pagina.
Sonos
Vragen en of klachten over Sonos artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt contact met hen opnemen via deze pagina, of bellen met 0800 555 1234.
Spinder Design
Heb je een vraag of klacht over een Spinder Design artikel of mis je een onderdeel? Stuur je naam, adres en een duidelijke foto van het probleem en de bon naar [email protected].
Stoov
Vragen en/of klachten over Stoov artikelen worden door het merk zelf behandeld. Je kunt contact opnemen met de Stoov helpdesk. Stoov is bereikbaar via mail: [email protected] of telefonisch: 024-808 04 29
The Steamery
Heb je een vraag of klacht over een The Steamery artikel? Dan kun je via de troubleshooting pagina van The Steamery je probleem oplossen. Kom je er niet uit? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice .
Veloretti
Heb je een vraag of klacht over jouw Veloretti aankoop? Stuur dan een mail naar [email protected] met een foto van de bon, een foto van de klacht, een klachtomschrijving en je adresgegevens.