menu

Garantie en reparatie

Heeft u vragen over garantie of reparatie? De Bijenkorf streeft naar de beste nazorg van uw aankoop.

artikel kapot gegaan

De garantietermijn en voorwaarden verschillen per product en merk. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het Klant Contact Center. U kunt ook altijd terecht bij het filiaal waar u uw aankoop heeft gedaan.

status reparatie

Wanneer u vragen heeft over de status van uw reparatie, kunt u kijken op www.deBijenkorf.nl/horlogeservice, kunt u telefonisch contact opnemen met 0800 0818 of via [email protected]

Garantie

De garantietermijn verschilt per product en merk. Met vragen over garantie kunt u contact opnemen met het Klant Contact Center.

wettelijke garantie

Bij aankoop van artikelen op deBijenkorf.nl is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat de consument mag verwachten.

  • Verlanglijst
  • Filialen & Openingstijden
  • Klantenservice

Inloggen

Filialen & Openingstijden

Winkelmand

Wachtwoord vergeten

Weet u uw wachtwoord niet meer? Vul hieronder uw e-mailadres in. We sturen u binnen enkele minuten een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.

Bedankt, u ontvangt binnen enkele minuten een e-mail daarin een persoonlijke link waarmee een nieuw wachtwoord aangemaakt kan worden.

terug naar inloggen

Nieuwe klant

Minimaal 6 tekens met in ieder geval: 1 cijfer, 1 hoofdletter en 1 kleine letter