Rise Hot Brush - elektrische haarborstel
Vul hieronder je gegevens in en ontvang een e-mail mocht het artikel weer op voorraad komen online.
Ontdek ghd rise™, de nieuwe professionele volume-creërende borstel van ghd, ideaal voor het creëren van volume bij de haaraanzet en body in de lengte van het haar*.
Wacht niet langer, en leer een veelvoud aan looks te creëren met ghd rise: glad en volumineus haar, luchtige golven, geföhnde krullen ... heel eenvoudig.
Resultaat: 2x meer volume* van de haaraanzet tot in de punten, langdurig mooie styling, zacht en glanzend haar, en dit alles zonder extreme hitte. Ideaal voor: alle haartypes en -lengtes.
Hoe? De ghd rise hot brush is voorzien van de beste ghd technologie – de ultra-zone-technologie™ – voor een op maat gemaakte styling-ervaring, een perfect resultaat en een styling met respect voor de haarvezels. De nylon borstelpinnen van 5 mm zijn speciaal ontworpen voor een nauw contact met de haaraanzet en een maximaal liftend effect, terwijl de hoofdhuid niet wordt blootgesteld aan hitte.
De borstel met een diameter van 32 mm is ideaal voor het creëren van volume en veerkracht voor haar van iedere lengte.
De stylingtools van ghd werken op een gelijkmatige temperatuur van 185 °C, speciaal ontworpen voor een perfecte styling van alle haartypes, met de grootst mogelijke zorg voor de haarvezels.
Deze doos bevat: de ghd rise™ hot brush. *t.o.v. natuurlijk gedroogd haar
Gebruikstips:
- Alleen te gebruiken op droog haar, kam het haar van tevoren door
- Bereid het haar voor met een laagje heat protect spray
- Neem een haarlok en plaats de ghd rise onder de lok, bij de haaraanzet, vijf à acht seconden vasthouden
- Laat de ghd rise richting de haarpunten glijden terwijl je het haar de gewenste beweging geeft
- Herhaal dit voor het hele haar
Wij informeren graag transparant over onze prijzen in overeenstemming met de nieuwe regelgeving voor aankondigingen van prijsverminderingen. Lees hieronder meer over onze prijsinformatie.
Vorige laagste prijsDeze informatie wordt getoond wanneer het product in de afgelopen dertig (30) dagen vóór de datum van de huidige prijsverlaging voor een lagere prijs werd aangeboden.
Dit kan bijvoorbeeld het gevolg zijn van een kortlopende voordeelcampagne in de afgelopen 30 dagen waarbij geselecteerde producten tijdelijk tegen een lagere prijs werden aangeboden.
Originele prijsDe originele prijs is de verkoopprijs waarvoor het product voor het eerst werd aangeboden voorafgaand aan enige prijsverlagingen.